Välkomna till min pyssel blogg!

Välkomna och hälsa på mig. Mitt stora intresse är att göra kort och pärla armband! Hoppas ni tittar in då och då!!!!



måndag 21 februari 2011

Födelsedagskort 50 ÅR!





Ett lila kort med papper från LADYBUGS and friends. Blommor från Prima. Blad
diesen är från Magnolia. Paketet är köpt i en pärlbutik. Satte på Glossy Accent på 50
som inte hunnit torka än =)!
 Så här ser min baksida ut, enkel med stämpel från Stempelglede och mitt
personliga sigill.

KRAM Sanja

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Du har verkligen lyckats med lila, jag är väldigt dålig på den färgkombinationen själv :o
    Underbart litet paket :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hi Sanja don't know how good your english is but I love your cards they are beautiful and I become a follower of yours now
    Jacki xx

    SvaraRadera